Thursday, April 17, 2014

Dugaan Tuhan

Assalamualaikum semua,

Allah ni dugaan sangat. dalam banyak-banyak dugaan selama ni nilah kali pertama kene macam ni. Habis lembik satu badan. Kelmarin dulu saya kene cerry berry cirit birit, rasanya kene keracunan makanan sebab memang tak berhenti cerry berry tu. sampai lembik satu badan. Ya Allah je tahu macam mana rasanya.

Tapi tulah orang cakap, Allah swt bagi dugaan sebab nak hapuskan dosa kecil kannn. So bersyukur sangat-sangat. Ni pun tak fully recover lagi. Tapi sebab dah makan ubat dan minum air mineral tu, energy badan okey sikit. dah boleh bangun, dah boleh update blog. hehe

Kene mula-mula tengahari kelmarin, ingatkn cerry berry biasa je. pastu petang tu rasa dah takde selera nak makan. pelik. sebab saya bukan orang yang tolak nasi. heehe lepas tu maghrib tu rasa tak larat sangat, tido awal. terjada pukul 2 lebih. time tu lah dia start buat onarrrr. berlari masuk tandas setiap setengah jam rasanya. seb baik tandas sebelah bilik. adoiii.masa tu memang lembik dah. pukul 7 lebih tu baru dah stop sikit sebab takde ape dia nak buang dah.

Time kasih kat En.A bukan nama sebenar kite sebab tolong belikan ubat dan beli breakfast pastu tolong hantar kat umah..hehe Hajatnya nak pergi breakfast sama-sama. tapi saya tertidur.. adoiii sedihhh. mana tak tertidurnye pukul 2 sampai pkul 6 ulang alik masuk tandas. lepastu hidung selsema tak selesa saya makan ubat selsema. saya lupa ubat tu mengantuk. Dan dan pkul 8, bammm tidur tak ingat dah janji nak kuar pkul 9. Takpelah nanti breakfast same-same ae, lepas saya baik. hehe 



 ni ha ubat doctor bagi, tapi En.A yang amikkan kat klinik.. mekasihhh :)





Doctor described ubat Dhamotil (Tahan Cirit Birit) dan Smecta (Air mineral).
Harap-harap semua kembali pulih.
doakan saya ae !
time kasih.


Thank you for reading this :)



Ketahui lagi :
Penulis blog perogol bersiri?








Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This Share on Google Plus Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment