Thursday, April 24, 2014

Kisah Si Baby Blogger

Assalamualaikum ^^



Actually tujuan entry ni adalah utk menerangkan 'about me' lah kat tuan tuan dan puan-puan sekalian. hihihih
Tapi tujuan asal adalah untuk bagitau semua blogger yang lain, sebenarnya saya ni blogger baru jugak. Baby Blogger la konon. hehe walaupun korang tengok my blog since 2010.
 




 Ni ha gaya Baby Blogger. kiki ^^


Sebenarnya saya buat 2010 tu before dapat sambung degree. Mentang-mentang masa tu cuti dekat 4 bulan kan. lama la rasa.  So ingat dari buang masa boleh blogging. But after saya dapat sambung degree, blog ni terus ditinggalkan. hehehe sebab tu jugaklah entry saya tak beratus-ratus macam blogger lain yang start dari 2010. Biasa lah masa tu hangat-hangat tahi ayam je. kesian kat ayam.



Sebabnya masa duduk university tak pakai broadband, just mengharapkan internet wifi dari kolej. kikiki sebab gune broadband pun semput-semput jugak line. Saya ni kurang penyabar sikit orang nye. sebab tu bile duduk U, jarang online, facebook tak bukak berbulan-bulan tu perkara biasa. tak de hal punyer. kikiki ada jugak jenis orang yang takleh tak bukak facebook dalam satu hari kan. I'm not that person. Kalau bukak tapi line slow, kene tunggu loading lame, baik tutup buat benda lain. hehe



Then now, I baru habis degree, and terhegeh-hegeh nak buat blog, bile sign up tu terkejut tengok. Eh dah ada blog daftar under my email. pastu imbau balik kenangan. MashaAllah, rupenye dah buat blog sebelum ni. Baru ingat balik.haha lawak bile pikir balik.


Saya ni pemalu sikit, susah nak share tentang diri dekat umum. Macam yang entry nameeroslan ada sebut kenapa blogger pemalu. Haaa saya lah salah sorang daripadanya ! hehe


Reason kenapa malu semua ada dalam entry tu. SEJIBIK. hehe korang boleh baca : NameeRoslan - Kenapa Blogger Pemalu



So jangan marah yer kalau tengok takde satu pun gambar saya. hehe sebab utama i buat blog ni sebab nak share ngan korang. Maybe ilmu yang i ada manfaat utk korang kan. So I choose to be here even I malu. hehehe InshaAllah nanti da lame-lame ada lah satu dua gambor i tempek kat blog ni. hehe Tapi kalau ada yang sudi berkenalan kan, boleh. takde masalah :) just add me kat google+ Kalisha Aide and other platform saya update later k. Hope we can be friend till jannah ^^




So, itu lah al-kisah nya Saya Si Baby Blogger. hehehehe ^^ Jadi actually dengan rendah hati, i nak mintak support dari blogger lama yang lain k :) I banyak lagi benda tak tahu. Pasal ping-ping ni pun, baru je tahu minggu lepas. sedih kan, nama jer umur 24. huwaaaaa I banyak belajar dengan baca blog-blog yang lain. Terima kasih semua. panjang kalau nak list. hehe



Tu je setakat ni nak cerita. hihi
Thank you for reading this ^^
Have a nice day people !



p/s: nnti ingat nak buat giveaway jugak. Tapi masih duk cari ilmu macam mane nak buat. hehe sape-sape ada idea boleh share ae :) dan sape-sape nak join pun boleh.


  











Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This Share on Google Plus Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment