Friday, April 18, 2014

Yes Convocation !


Hai peeps!


Semalam check laman web UiTM dan dan jadual convo dah keluar..heeee happy ! lama tunggu dia nak keluar. haritu hari-hari check. pastu lambat sangat, tak check lama dah. tup tup semalam check dah kuar dah. So saya sidang pagi 12 May 2014 ye. hikhik sapa yang nak datang jom la, bawak bunga eh. poyo je. haha



Convocation ni kadang-kadang buat kite teruja sangat kan. Bagi saya, memang saya teruja sikit. hehe tipu la tak kan. Yelah sebab macam dapat reward for hard work selama ni. Reward dari family dah dapat. ni nak reward dari university pulak. eh ade ke? macam la university tu pandang kau. hehe mintak ngan sahol agak-agak di bagi tak? wadahekkk. 



Ni ha antara jadual sidang Kampus Shah Alam. separuh je. nak penuh cari kat laman web. hee




Kali ni teruja sebab konvo jauh sikit, shah alam je pun. haha tapi jauh dari hometown la. wahaha aritu dekat sangat dengan hometown. alasan alasan. Pastu nak jumpa kawan-kawan balik. pastu nak jumpa lecturer balik. sebenarnya ni memang niat saya. Ingat nanti pergi kampus nak jumpa lecturer balik. sebab aritu lepas keluar result tak cakap terima kasih lagi dengan lecture. adoii perangaiii. harap-harap berkesempatan nak jumpa diorang. 



Nanti dah jumpa geng-geng balik, mesti semua tanya kan. Ko dah keje mane? ko dah keje mane? stress nak jawab. Ak duk melepak je kat umah ! waaaaaaa. haha sapa-sapa nak ambik saya kerja boleh bagitau dalam field science bagitau ae. heeeee Saya tengah mencari kerja jugak ni. T_T sobss. Sape ade tips nak cari kerja boleh share ae. sobss.


 
Next step :

-check denda
-bayar yuran konvo (eh tak bayar lagi)
-jawab kajiseledik tuh (malassnyee)
-ape lagi eh. 
-oh beli kasut baru. heeee 
-baju pakai mana yang ada je. haha





Ok tu je nak cite. hehe 
terima kasih sebab sudi baca :)












Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This Share on Google Plus Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment