Sunday, May 18, 2014

Fizo Omar Berang Lagi

Assalamualaikum semua,



Maapler, cite ni dah lama viral, tapi aku baru nak kuar. Haha Tajuk kasi gempak jeee, maaf yer. hehe mayyyybee dia ada hak untuk marah sebab orang kutuk isteri dia di laman sosial. Aku pun tak sure sangat al kisah ceritanye, namun baca-baca tak silap sebab si Mawar berduri telah merampas and membaling tudung klon fareda a.k.a ciplak hak cipta Fareeda lah. 


Tak nak komen pasal betul ke salah dia punyer tindakan. Sebab masing-masing dah besar, boleh pikir mana baik mana buruk. Ye idokk. Hehe 


Yang aku nak sentuh sikit ni, kenyataan balas Fizo Omar tentang isu ini, dia jawab .....



 Aku rasa macam nak pitam sikit bila baca kenyataan dia, "menutup kepala, tidak berpakaian seksi" hrmm hrmmm. Aurat wanita sekadar tutup kepala jer ke.. Tapi takpelah kite bersangka baik lah, mungkin ada bahagian yang terskip masa kenyataan balas dia ni kan. Mungkin dia ade cakap tapi, tak tertulis je.. 


Tu je nak cerita, hehe jangan marah nooo. But please, aurat wanita bukan sekadar penutup kepala je. Banyak lagi yang lain kite kene jaga. Aku pun tak sempurna lagi dalam menjaga aurat. Jadi tak boleh nak complain orang sangat. Cuma nak ajak kawan-kawan semua, marilah kite baiki mana yang patut untuk menjadi muslimah yang sejati ^^




Happy reading semua. Terima kasih :)

credit : mediamalaya










Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This Share on Google Plus Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Jom tengok ni :